Stwórz skuteczną stronę docelową i zwiększ konwersję!

Stwórz skuteczną stronę docelową i zwiększ konwersję!

Wszyscy dobrze wiemy, że treść jest najważniejszym elementem SEO, który pod uwagę biorą zarówno wyszukiwarki, jak i użytkownicy. To właśnie wysokiej jakości zawartość jest generatorem konwersji. Warto więc wykorzystać wiele obszarów promocyjnych, aby dotrzeć do docelowych odbiorców z właściwym przekazem i zwiększyć sprzedaż.

Istnieje wiele różnych sposobów na wypromowanie treści w sieci. Strony docelowe PPC są jednak tym, na co powinieneś zwrócić szczególną uwagę, gdyż ich zawartość bezpośrednio wpływa na uzyskiwane wyniki sprzedażowe.

Czym jest strona docelowa?

Strony docelowe różnią się od każdej innej strony w witrynie, gdyż w pewnym sensie są od niej niezależne.

Kiedy klient trafi na reklamę kampanii Twojej marki i w nią kliknie, link przekieruje go właśnie na stronę docelową. Tam powinien znaleźć informacje o konkretnym produkcie i poznać sposób jego zakupu.

Jaką wartość mają strony docelowe?

Strony docelowe to nie tylko doskonały sposób na osiągnięcie świetnych wyników kampanii PPC. Są one również skutecznymi generatorami ruchu i mogą bardzo pozytywnie wpłynąć na Twoją pozycję na liście wyników wyszukiwarek.

Warto też zwrócić uwagę, że strona docelowa to jeden z najszybszych sposobów generowania leadów, budowania lojalności klientów i przyciągania nowych odbiorców. Niewiele elementów ma podobne możliwości. Dlatego też odpowiednio zoptymalizowana strona docelowa otwiera Ci drzwi do sukcesu i pozwala na osiągnięcie doskonałych wyników

Jak zbudować skuteczną stronę docelową?

Wiesz już, że jakość Twoich stron docelowych jest niezwykle ważna. Pojawia się jednak pytanie, co zrobić, aby ich zawartość była rzeczywiście skuteczna? Odpowiedź jest prosta: skorzystaj z poniższych wskazówek, a z pewnością osiągniesz pożądane efekty.

  1. Dostosuj stronę docelową do danej kampanii

Ponowne wykorzystanie ponadczasowych treści może przynieść wiele korzyści. Pamiętaj jednak, że strony docelowe rządzą się zupełnie innymi prawami. Kluczem do sukcesu jest oryginalność i niepowtarzalność.

Twoja strona docelowa powinna być związana z przewodnim tematem kampanii. Unikaj kierowania użytkowników do głównej strony w witrynie, gdyż trudno będzie wówczas zbadać skuteczność reklam PPC. Stworzenie specjalnego miejsca, do którego trafią wyłącznie klienci, których przyciągnęła dana oferta, da Ci doskonały obraz tego, czy zastosowane metody przynoszą pożądane efekty.

  1. Zadbaj o odpowiednie słowa kluczowe

Twoje strony docelowe powinny zawsze pokrywać się ze słowami kluczowymi, których użyłeś w danej kampanii reklamowej. Pamiętaj, że nic nie zniechęci użytkownika bardziej, niż trafienie na stronę, która zupełnie nie jest powiązana z ofertą, którą był pierwotnie zainteresowany.

Dla przykładu, jeśli Twoje słowo kluczowe związane jest z “najlepsza pralnia chemiczna w Krakowie”, upewnij się, że strona docelowa zawiera właśnie taką ofertę, dzięki czemu zarówno współczynnik konwersji, jak i zadowolenie klientów wzrośnie.

  1. Uwzględnij najważniejsze informacje

Jak pewnie wiesz, główne strony Twojej witryny powinny odpowiadać na wszystkie pytania użytkowników związane z branżą, w której działasz. Strony docelowe natomiast, muszą zawierać bezpośrednie i dokładne informacje, które dotyczą wyłącznie oferty promowanej w reklamach PPC.

Co warto tam umieścić? Zadbaj o przedstawienie klientowi sposobu, w jaki dany produkt rozwiązuje jego problem. Dokładnie określ, dla kogo przeznaczony jest dany przedmiot, dlaczego warto go kupić i co sprawia, że jest lepszy niż produkt konkurencyjnej marki.

Zadaniem strony docelowej jest generowanie konwersji i przyciąganie nowych klientów. Zadbaj więc o dokładną treść i przedstaw swoim odbiorcom powody, dla których powinni skorzystać z Twoich usług.

  1. Stwórz zachęcający nagłówek

Musisz zadbać o to, aby nagłówek zachęcał użytkownika do odwiedzenia strony, jednocześnie koncentrując się na prezentowanej ofercie.

Jeśli strona docelowa dotyczy nasion i cebulek kwiatowych, nagłówek powinien bezpośrednio to prezentować. Tytuły w stylu “sklep ogrodniczy” z pewnością nie będą skuteczne i nie zapewnią Ci pożądanych efektów.

Warto też zauważyć, że nagłówek który jest odzwierciedleniem zawartości strony docelowej, korzystnie wpłynie również na wrażenie konsumenta, który z pewnością rozważy dzięki temu zakup danego produktu.

  1. Buduj zaufanie klientów

Skuteczna strona to taka, która generuje zaufanie klientów, dzięki czemu korzystnie wpływa na osiąganą sprzedaż.

Każdy klient chce mieć pewność, że dokonuje właściwego wyboru. Jeśli Twoja marka wyda mu się mało wiarygodna, z pewnością zrezygnuje z zakupów, przez co współczynnik konwersji spadnie wraz z Twoją pozycją na liście wyników wyszukiwania. Uwzględnij więc elementy, które pozwolą konsumentom zaufać Twojej firmie, z pewnością osiągniesz sukces. Oto przykłady kilku aspektów, które warto przedstawić na stronie docelowej:

  • dokładne informacje kontaktowe,
  • opinie klientów,
  • osiągane wyniki,
  • gwarancja bezpieczeństwa transakcji.

Podsumowanie

Strona docelowa to najważniejszy element kampani PPC, gdyż to właśnie jej zawartość ma bezpośredni wpływ na osiągane wyniki sprzedażowe. Wykorzystaj więc powyższe wskazówki, które pozwolą Ci stworzyć miejsce dostosowane do potrzeb i oczekiwań odbiorców, a współczynnik konwersji z pewnością wzrośnie. Jeśli obawiasz się, że nie poradzisz sobie z tym odpowiedzialnym zadaniem, koniecznie skontaktuj się z nami. Z chęcią pomożemy Ci zaprojektować skuteczną stronę docelową, dzięki której osiągniesz wymarzone efekty!

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 14

    Zobacz inne wpisy

    SEO czy SEM – jakie działania wybrać dla swojej firmowej strony internetowej?

    SEO czy SEM – jakie działania wybrać dla swojej firmowej strony internetowej?

    Sposoby na zmniejszenie współczynnika odrzuceń

    Sposoby na zmniejszenie współczynnika odrzuceń

    Doorway pages – czym są?

    Doorway pages – czym są?

    Darmowa konsultacja

      That’s right,

      Let’s talk!

      Porozmawiajmy o tym, jak możesz zwiększyć sprzedaż w swoim biznesie dzięki efektywnym kampaniom reklamowym.

      • I Wypełnij formularz kontaktowy.
      • II Nasz Specjalista ADS skontaktuje się telefonicznie i ustali dogodny termin konsultacji.
      • III Na bezpłatnej konsultacji przedstawiamy wyniki naszej analizy.
      • IV Po konsultacji otrzymasz podsumowanie oraz wskazówki, jak efektywnie reklamować swój biznes w sieci.
      Pobierz bezpłatną
      CHECKLISTĘ
      SKUTECZNEJ KAMPANII
      GOOGLE SHOPPING ADS
      i dowiedz się, jak zwiększyć zyski z reklam produktowych
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez iCEA PERFORMANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w celu nawiązania kontaktu. Więcej informacji w Polityce prywatności.