10 kroków do zwiększenia konwersji z reklam produktowych
Jak zwiększyć konwersję z reklam produktowych? Sprawdź wskazówki praktyków Google ADS, SEO i zarządzania cenami.
Wiele firm nie wykorzystuje w pełni możliwości, jakie daje Google Shopping Ads. Żeby maksymalnie wykorzystać potencjał tego typu reklamy trzeba spojrzeć na nią w szerszym kontekście: komunikacji on-line, strategii zarządzania cenami czy synergii działań SEO-SEM. Wartością CHECKLISTY SKUTECZNEJ KAMPANII W GOOGLE SHOPPING ADS jest m.in. to, że zawiera wskazówki ze wszystkich wymienionych obszarów.
Krzysztof Wieczorkowski
Head of SEM Department | ADSright Sp. z o. o.
Umów się na bezpłatną konsultację z Ekspertem Google Ads i dowiedz się, jak sprzedawać się więcej
dzięki efektywnym kampaniom.
Co zyskujesz dzięki bezpłatnej konsultacji Google Ads?
That’s right,
Let’s talk!
Porozmawiajmy o tym, jak możesz zwiększyć sprzedaż w swoim biznesie dzięki efektywnym kampaniom reklamowym.